21. 8. 2011

Modrá je dobrá, zelená lepší

Upřímně nechápu, jak je možné, že s mou posedlostí zelenou na mém blogu ještě nebyly žádné šaty v této barvě. Vzhledem k tomu, že mi díky pravidelné konzumaci v žilách koluje místo krve zelený čaj, jsem vlastně zelená skrz naskrz. Je tedy čas se vybarvit:

Šaty jsou opět sekáčové - původně byly v neurčité béžovonazelenalé barvě, u které si nejsem vůbec jistá, jakému barevnému typu může slušet. Zřejmě jen anemickým přízrakům, které si zakládají na své bledničkové image (pozor, neplést s aristokratickou bělobou, na které si zas zakládám já. Jedná se o dva zcela odlišné odstíny i ideologie). Ač se jedná o pravé hedvábí, hodila jsem milé šaty do pračky a brutálně obarvila Iberiou. Experiment dopadl zdárně, bohužel se při následovném praní (a mém opomenutí) obarvily lehce dozelena i bílé košile. Holt když se barví šaty, létají třísky. 

Kabelka i boty taktéž sekáč - zde malé zastavení, protože jsem dostala na nakupování bot v sekáči již několik dotazů týkajících se hygieny. Ne, nejsem čuník. Zaprvé nekupuji boty obnošené či dokonce špinavé - takové se v mém oblíbeném sekáči ani nevyskytují. Dost často jde o nové kousky (poznáte dle netknuté podrážky), maximálně mírně nošené. Zadruhé boty doma podrobím řádné očistě  a na závěr vytřu vnitřky tampónkem namočeným v lihu (doporučuje 9 z 10 bakterií a ničí 99.9% lékařů). 


Děkuji Davidovi za krásné fotky a bezva dopoledne - při focení jsem lezla po betonu, skákala přes strouhy, brodila se vodou a úspěšně houbařila. Kdy se vám tohle všechno poštěstí?

13 komentářů:

Jezerel Vaniva řekl(a)...

Barva těch šatů je nádherná, vlastně ty šatky celkově vypadají krásně.

Anonymní řekl(a)...

Nové vlasy skvělé, šaty fantastické!

BlanketNoir řekl(a)...

Teďka seš nebezpečně sexy! Moc hezké, fakt jo.

Jana řekl(a)...

Má rozmilá Channah,
sice můj komentář nebude tematický k příspěvku, ale je poslední, tudíž je největší šance, že se Vám dostane nejen na blog, ale i před oči, takže šup sem s tím. Musím se přiznat - objevila jsem Vás během posledních 2 hodin díky Módnímu peklu (poděkujte rejpavcům, kteří nedocení Váš vkus) a byla to doslova láska na první pohled. Listování staršími příspěvky mě jenom utvrdilo, ano, Vy jste to, co jsem v blogerské háemkové šedi hledala (nic proti H&M, pokud je ze sekáče za pár drobných a na nikom to nepotkám). Tímto se stávám Vaší věrnou fanynkou a doufám, že nových příspěvků bude jako hub po dešti :)

Plazmový hořák řekl(a)...

Mám to jako Jana, také jsem Vás objevila díky MP a moc se mi líbíte. A docela jste mne inspirovala, že bych se mrkla po sekáčích. Dodnes jsem neměla odvahu. Lara

Anonymní řekl(a)...

Ofina super, barva vlasů též, šaty a botky jakbysmet, všechno krásně ladí.:) Jak jsem už kdesi napsala - takových slečen chci na ulici potkávat víc!

Anonymní řekl(a)...

A jaký je Váš oblíbený sekáč?

Anonymní řekl(a)...

Hanka radeji dela mrtveho brouka.

Anonymní řekl(a)...

Channah,jsem v příjemným šoku z něčeho tak svěžího a jinýho, než vidím všude kolem. Objevila jsem Tě právě teď, taky díky MP a hodlám Tě sledovat :-)I když jsem si myslela, že jsem vyloženě kalhotovej typ, tak teď toužím po šatech...a po nákupech v sekáčích..

Channah řekl(a)...

Moc děkuju všem za kometáře, mám radost :)

Anonymní: mrtvý brouk byl týden na dovolené ;) Oblíbený sekáč - především Front v Otakarově ulici v ČB, ale občas se poštěstí i na nečekaných místech (třeba teď na dovče - tanečním soustředění ve Veselí)

Anonymní řekl(a)...

..ta kabelka je božíííí.-) a botky taky..nezbývá než taky vyrazit do víru hrabáren..:-)))

Di.

Anonymní řekl(a)...

Krásné dopoledne,
ty šaty jsou božské, už hrozně dlouho dobu vymýšlím, jak obarvit ty svoje, mohla bys mi pěkně prosím prozrazit, jakou barvou a odstínem jsi šatičky barvila? Děkuji a jinak nádherný blog!

Channah řekl(a)...

Děkuju za pochvalu! Barvení proběhlo následovně: koupila jsem Iberiu (tmavě zelenou) a dala celou barvu jen na ty jedny šaty, takže barva vyšla dost sytá... Ale myslím, že každá látka stejně chytí trochu jinak.