14. 9. 2011

Když to chcete, tak to kupte, nebo ještě lépe: VYHRAJTE!

A je to tu, dlouho slibovaná bazárková sekce blogu. Věci zde prezentované jsou většinou nošené (ale najdou se i nenošené výjimky), objednávky přijímám na nebezem@seznam.cz , poštovné se platí jen jedno (detaily uvedeny v albu). 


Teď přijde ta zajímavější část: jak vámi vybranou věc z bazárku získat zdarma a neplatit ani poštovné?

1) sledujte tento blog - viz pravá lišta, možností máte povícero: Google účet, Bloglovin' nebo stránka na Facebooku

2) do komentáře pod tímto příspěvkem napište věc z bazárku, kterou chcete vyhrát 

3) uvěďte funkční mail, ať vás mám pak kde dohnat

Na soutěž si dáme týden, tj. náhodně vylosovaného výherce zveřejním příští středu touto dobou (plus mínus). Připravit, pozor, start!!!

P.S. Prodej začne z pochopitelných důvodů také až za týden, rezervace přijímám již teď, ale prodávat začnu až po ukončení soutěže. Děkuji za pochopení :) Navíc - proč platit za něco, co můžete vyhrát, že?

Výherkyní se stala soutěžící s číslem 2 - svoboal, gratuluji k výhře náhrdelníku!

Právě teď také odstartoval prodej věcí z blogu - pište na nebezem@seznam.cz a kupte si, po čem vaše srdce prahne! ;)

46 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

chcela by som vyhrať tu čiernu blúzku s bielymi bodkami :)
Môj email Soinka@centrum.sk

Anonymní řekl(a)...

Já tenhle krásný náhrdelník http://nebezem.rajce.idnes.cz/bazar_mezi_nebem_a_zemi#foto_071.jpg :)
svoboal@post.cz

trb řekl(a)...

sleduji přes bloglovin a chtěla bych vyhrát růžovou kabelku, umělá kůže, 40kč.

a chtěla bych vyhrát opravdu moc. a moc. a moc. (ale teda nevím, jestli mi to je k něčemu dobré.) denjekrasny.blog@gmail.com

Anonymní řekl(a)...

Přála bych si vyhrát tento náhrdelník: http://nebezem.rajce.idnes.cz/bazar_mezi_nebem_a_zemi#foto_074.jpg

mona.angel@seznam.cz

Anonymní řekl(a)...

Skvělá soutěž!
Já bych si přála vyhrát cokoliv ve velikosti 40/42 :))
Nene, tak tedy ten skleněný náhrdelník, ten by mi být mohl.
http://nebezem.rajce.idnes.cz/bazar_mezi_nebem_a_zemi#foto_077.jpg
sandra-tanec@volny.cz

Anonymní řekl(a)...

Chtěla bych vyhrát tričko UND vel. M :-)
Moc fandím,
helca.menoscikova@email.cz

borboleta řekl(a)...

pokud mozno, mela bych zajem o kozenou kabelku typu crossbody.
jpauchova@gmail.com

zejzen řekl(a)...

Už tě sleduji veřejně, napraveno :D (jsem zvyklá na google reader).
Zaujal mě nádherný skřipec za 40,- (http://img7.rajce.idnes.cz/d0702/5/5271/5271802_c9d8486ee62e1b62177223fb6d2eb999/images/foto_060.jpg).

zejzen@gmail.com

Anonymní řekl(a)...

Já bych chtěla vyhrát postavu ve velikosti 36 :-)
Jsem velikostně trošku jinde a na bižuterii mám bohužel alergii, ale aspoň jsem se pokochala, pěkné úlovky.
Dena

Anonymní řekl(a)...

Moc se mi líbí military bundička.
Zrovna dneska jsem měly v rámci výjezdní akce v práci povídání o barevné typologii a ta barva i střih je přesně to, co mi paní doporučovala :-))
rasha(zavináč)volny.cz

Anonymní řekl(a)...

Moc se mi líbí modrá halenka Next, velikost 36 :)

E-mail: klara.kufova@gmail.com

Anonymní řekl(a)...

Chtěla bych vyhrát hnědou koženou kabelku typu crossbody :-)
k.trumhova@gmail.com

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, ráda bych vyhrála tento krásný náhrdelník http://nebezem.rajce.idnes.cz/bazar_mezi_nebem_a_zemi#foto_055.jpg Můj e-mail je janul@centrum.cz

Anonymní řekl(a)...

Oprava: http://nebezem.rajce.idnes.cz/bazar_mezi_nebem_a_zemi#foto_055.jpg
janul@centrum.cz

Anonymní řekl(a)...

Já bych byla velice šťastná, kdybych vyhrála tuto kabelku, která by se mi hodila ke kabátu:-) http://nebezem.rajce.idnes.cz/bazar_mezi_nebem_a_zemi/#foto_0831.jpg

evelijeli@seznam.cz

Veru82 řekl(a)...

Moc ráda bych vyhrála hnědou kabelku crossbody.
Poznámka mimo - v jakých sekáčích se dají sehnat takové skvosty? Já když jdu do sekáče, objevuji jenom tuny a tuny beztvarých vytahaných triček...

Můj mail: veronika.sonter@gmail.com

MissKate řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
enke řekl(a)...

Lííbilo by se mi vyhrát tu sadu náramků :)
enkelinkiskanka@seznam.cz :)

MissKate řekl(a)...

Sleduji přes Google a ráda bych vyhrála brože. (Pokud můžu jenom jednu, tak raději tu stříbrnou vpravo.) Můj mail je novakova.aj@gmail.com

Anička řekl(a)...

Já bych si přála tu stříbrnou trojlístkovou brož. :-)
anna.plasova (zavinac) gmail.com

janča grillča řekl(a)...

hezký nápad i věci, mně by se moc líbila ta bílá košile Dorothy Perkins :) jana@grill42.cz

Ani řekl(a)...

Já bych brala tu poslední kabelku... Sleduji na fb. edhelka na gmailu :)

Eveli17 řekl(a)...

ja by som si priala vyhrať čiernu kabelku star foto č. 68, a mala by som záujem o štrasový šperk č. 42, a o veci 47, 48, 66.

San řekl(a)...

Moc bych si přála vyhrát bílé kožené boty Rieker, velikost 38. kupkosan@gmail.com

Anonymní řekl(a)...

Modrá halenka Next :-)
bmnm@seznam.cz

Anonymní řekl(a)...

Kdyby se poštěstilo, chtěla bych http://nebezem.rajce.idnes.cz/bazar_mezi_nebem_a_zemi#foto_075.jpg . :) WhisperWordsOfWisdom@seznam.cz

Anonymní řekl(a)...

(Je to kabelka crossbody WhisperWordsOfWisdom@seznam.cz)

Heather ♥ řekl(a)...

Já bych chtěla zase tuhle kabelku: http://nebezem.rajce.idnes.cz/bazar_mezi_nebem_a_zemi#foto_075.jpg

e-mail je fleroid@seznam.cz

Anonymní řekl(a)...

kožená kabelka typ crossbody, to by bylo nebe na zemi, kdybych jí vyhrála. :-) votavova24@seznam.cz

Anonymní řekl(a)...

Já bych si prosila ten měděný prstýnek, co je v prostředku - se dvěma šnečky. Děkuji :-) můj email je ivetamasarikova@seznam.cz

Jana řekl(a)...

Mé srdce zatoužilo po tečkované halence a těch úžasných brožích, ty jsou totiž vážně boží!
janiiiv (at) post.cz

Vlasta řekl(a)...

prosim kosili http://nebezem.rajce.idnes.cz/bazar_mezi_nebem_a_zemi#foto_0691.jpg

:)

zakova.vl@centrum.cz

Anonymní řekl(a)...

To je nádhera! Nemůžu nezkusit štěstí - neodolám žluté kabelce typu cross body a modré halence Next! Mail: maruska.beruskaa@seznam.cz

Anonymní řekl(a)...

Ahoj! Tahleta kabelka je luxusní!

http://nebezem.rajce.idnes.cz/bazar_mezi_nebem_a_zemi#foto_075.jpg
Prosím prosím... :)

loscherova.aneta@seznam.cz

Anonymní řekl(a)...

Já soutěžím o hedvábný šál (čistě modrý) :)
Mail: kostkovapavla@seznam.cz

Anonymní řekl(a)...

ráda bych vyhrála botky Rieker ( http://nebezem.rajce.idnes.cz/bazar_mezi_nebem_a_zemi#foto_0851.jpg ) :-)
rennfri@seznam.cz
(sleduji přes FB)

Eli řekl(a)...

Skvělá nabídka a výběr, také se přidám ;-) Líbí se mi - kožená, minimálně nošená kabelka, 350Kč.

beruska88138@seznam.cz

Anonymní řekl(a)...

Co takhle vyhrát večeři s Vámi? :D

Channah řekl(a)...

Anonymní: nenene, to by mě přišlo moc draho, já totiž hodně jím (a kdo ví, co všechno zblajznete Vy ;) Koukejte si vybrat kabelku!

Anonymní řekl(a)...

tak mě uchvátily boty se dvěma pásečky

http://nebezem.rajce.idnes.cz/bazar_mezi_nebem_a_zemi#foto_0531.jpg

iwonne@seznam.cz

Anonymní řekl(a)...

Jo, jsem docela pažravá, ale mám bohatého přítele. Tak snad ty malé perličky bych chtěla vyhrát. Kabelku leda kdybyste kývla na tu večeři. Mohla bych s ní praštit nějakého chlapa, který by po Vás moc koukal :D

xkava@seznam.cz

Anonymní řekl(a)...

hnědé kožené boty vel. 39 / 120,- Kč
náhrdelník 50,- Kč
brož (zelená kytka) 30,- Kč
kabelka z umělé kůže 80,- kč
retro kabelka 120,- Kč

celkem 400,- Kč :-)))
beru okamžitě! :-)
nepotřebuju výhru, chci to, ráda obratem zaplatím:-)

dík, diana.1@centrum.cz

Channah řekl(a)...

Protože se již sešlo hodně rezervací, pro přehlednost je píšu přímo k obrázkům do alba.

Prodej začne až ve středu po skončení soutěže, abych náhodou neprodala něčí výhru ;)

Pozor, pro rezervaci potřebuju uvedený kontakt, abych vám pak mohla napsat údaje k platbě, bez kontaktu je rezervace neplatná!

Lucka řekl(a)...

Já bych upsala svoji duši ďáblu za ty úplně první boty s kytkou :)

kure.neoperene@gmail.com

Happy hearts banned řekl(a)...

Takových krásných věcí se zbavovat, to je přece škoda! Ale proč se nezúčastnit soutěže, každý přece rád pokouší štěstí. Tak aby ti neutrpěla případnou výhrou škoda, spokojila bych se s kabelkou z umělého semiše za 40káčé. Díííík :o) Miho.cink@gmail.com

Channah řekl(a)...

Výherkyní se stala soutěžící s číslem 2 - svoboal@posta.cz, gratuluji k výhře náhrdelníku!

Právě teď také odstartoval prodej věcí z blogu - pište na nebezem@seznam.cz a kupte si, po čem vaše srdce prahne! ;)