13. 10. 2011

Červený balónek

Zavřete oči a v duchu si vybavte asociace, které ve vás vyvolává slovo "balónek". Oslava, narozeniny, přátelé? A co když vyzdobíte byt balónky, těšíte se na oslavu, a nikdo nepřijde? Anebo když nesete krásný červený balónek jako dárek k narozeninám, šlápnete do králičí nory a ozve se "PRÁSK!?!" (čtenáři medvídka Pú přeběhne přes rty znalecký úsměv). 

Jsou zkrátka chvíle, kdy radostně otevřete dveře v očekávání slunečného dne a namísto hřejivých paprsků dostanete do obličeje studenou spršku. A jako připomínka minulých nadějí se nad vaší hlavou vznáší červený balónek...

Fotografie Alena Švambergová (série Falling Awake) - http://alenasvambergova.deviantart.com/
Šaty J.P.Gaultier, boty Salvador Sapena, náhrdelník z říčních perel.

16 komentářů:

Heather ♥ řekl(a)...

Krásné.....jsi moc hezká

Anonymní řekl(a)...

Ach jo. Krásná slečno... Vy jste krásná, šaty jsou krásné, Vaše postava taktéž. Ale ta póza! Nikdy! nikdy! nedávejte ruce na partie, které nechcete, aby byly větší než jsou. Váš blog sleduji dlouho, působíte étericky, ale tady jste si nechtě vytvořila boky, které jsem na jiných fotkách nepozorovala. Ruce spíše za záda nebo volně, do pasu, kamkoliv jinam. Párkrát jsem něco nafotila a na toto jsem byla upozorněna hned na začátek. Pak jsem jednomu fotografovi asistovala a všimla si, že to dělá hodně slečen v domnění, že tím od daných partií odvedou pozornost. Opak je pravdou.

Jinak se mi ale kombinace šatů a doplňků moc líbí. Vám sluší vše, minimalismus i pin-up. Těžko říct, co víc. Chtěla bych potkávat víc slečen oblékaných vkusně a nápaditě jako Vy.

Faiza řekl(a)...

ach... všechny Tvoje fotky jsou moc krásné, ale tyhle mají obrovské kouzlo :)

Anonymní řekl(a)...

Jinak nápad fotky je dobrý. Kouzlo mají.

Anonymní řekl(a)...

Ad boky: asi je rozdíl mezi "normálními" lidmi, a těmi, které poznamenal orientální tanec. Boky jsou krásné, ženské, přirozené. Když má někdo tak štíhlounký pas jako Hanka, tak boky jsou ozdobou siluety. Proč si vytvářet další mindrák, z něčeho, co je typicky ženské. A androgynních tyček kolem sebe vídáme dost, takže bych ty křivky vůbec neschovávala :)

Anonymní řekl(a)...

Ne ne, možná jsem se špatně vyjádřila. Tak jak to říct lépe? Boky se mi líbí. Lobuji za křivky, nejsem zastáncem klučičích postav. Slečně moc slušela dlouhá sukně na minulých fotkách, ta boky zvýraznila, ale bylo to přirozené, nerušené zbytečnými pózami. Škoda, že neporadila fotografka. Ještě lépe, proč zdůrazňovat něco, co je krásné, ale zdůrazněním se stává neladící? Trochu jako byste přifoukli Angelině Jolie rty. Nošení dříví do lesa. To, že když na něco plácnete ruce, zdůrazníte to, by mě vědět každý fotograf. To že některé slečny mají dojem, že tím něco schovají neplatí na Hanku, to jsem myslela obecně, ale chápu, že to blbě vyznělo.

Hani, omlouvám se, určitě ve Vás nechci vyvolat mindrák. Máte uhrančivou postavu.

Channah řekl(a)...

Děkuji za komentáře! Já příspěvek s boky pochopila, ta póza je určitě zdůrazňuje (a třeba Vám osobně to přijde už moc), ale mně se moje boky líbí a nevadí mi je zdůraznit :) Takže to není "schovávací" gesto.

Anonymní řekl(a)...

Tak jo :) Mimochodem budou někdy nějaké Vaše fotky na téma orientální tanec? Ta by mi takové pózy jednak pasovaly a jednak jsem zvědavá :) Už to tu párkrát padlo, že se tou věnujete a tak stále čekám a ono nic. Mimochodem, napadla mě kacířská myšlenka. Jako Vaše fanynka věřím, že by Vám sekly i džíny a ta hnusná uniforma ulice, tak kdybyste někdy chtěla fotit maškarní... :D Co Vy na to?

Anonymní řekl(a)...

Taky se mi zvýrazněné boky líbí. Je to pěkné, ženské, spolu s šatama to dělá moc hezkou siluetu.

Anonymní řekl(a)...

Uvažuji, čím to je, ale působíte jako velmi vysoká. Přitom někde jste psala, že nemáte ani 180 cm. Vždy se mi líbily vysoké ženy. Působí nesmírně ladně a elegantně, pokud mají sebevědomí a nehrbí se. Stejně na mne působíte na fotkách. Půvabná. Nejspíš to bude krásnýma nohama a držením těla.

Anonymní řekl(a)...

wow, to je krásný, takovou siluetu jsem vždycky chtěla mít! závist:-) jenže jsem typ chlapecký postavy, boky a pas až na pár drobných cm stejný, fňuk:-( můžu se ze zvědavosti zeptat, jaký máš míry přes pas a přes boky?

Lenyka řekl(a)...

Nádhera, hrozně se mi líbí tak fotka, kde balonek "drží" lavičku, má kouzlo.
Add boky- takové boky bych taky brala....a vůůůůbec bzch nemusela mít strach je jakkoliv zdůraznit :-)

Anonymní řekl(a)...

Fotky jsou nápadité a tobě to sekne :)

janča grillča řekl(a)...

moc vám to sluší a boky jsou super boky, mně ta "póza" s boky spíš přijde taková "nervózní" nebo "nevímkamsrukama" ale postavu máte skvělou :) vám opravdu prospěla ta ofina, když jsem se koukala na fotky z dřívějška, je to rozhodně změna k lepšímu! :)

Frik řekl(a)...

Šaty jsou velmi urozeného střihu, ač vzrušující a přitažlivé, přec budí respekt. Jen mi přijde, že místo symetricky splývajících korálů by příjemnou asymetrii doplnila vhodná záležitost (bižuterie či šperk).

Channah řekl(a)...

Anonymní: všechno bude, orient je už v plánu ;) Džíny, no nevím, těch je všude dost... ale možná bych mohla zkusit džínovou kombinaci, která by se mně samotné líbila.

Anonymní: děkuji, děkuji.

Anonymní: já nemám ani 170, spíš tak 168cm ;)

Anonymní: děkuju :) Já bych radši do detailů a měr nezacházela, kdo ví, co bych musela prozrazovat příště ;))

Lenka Paseková : tu mám taky mco ráda, i když můj favorit je ta první.

Anonymní: dík!

janča grillča: jo, to asi spíš... a díky za pochvalu!

Frik: děkuji, dobrý postřeh - původně jsem uvažovala o broži, slečně fotografce se ale víc líbily korále.