20. 1. 2012

Koláž mezi nebem a zemí

Už je to tak - zatímco celou dosavadní zimu-nezimu jsem byla z celého širokého okolí jediná neinfekční, zatímco kolem mě padaly mé kamarádky do postelí po tuctech a Vánoce omarodilo snad 70% české populace, nyní nastal čas spravedlivého zúčtování. A já kašlu, prskám, nadávám a je mi to pramálo platné. Plánované focení polárního svetru a vlněné sukně je odloženo na neurčito a já můžu tak maximálně procházet staré blogové příspěvky a nostalgicky vzpomínat nad hrnkem zázvorového čaje. Koneckonců - proč ne. Alespoň mám čas vybrat "the best of" loňského roku a splácat vše do jedné koláže. Na zdraví!



7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

na zdravi! gratuluju k vyberu the best Best of ;-).

Heather ♥ řekl(a)...

brzy s uzdrav

Anonymní řekl(a)...

Pro mě je jednoznačně The best of the best of model s červeným kloboukem. Tam vám to tak moc sluší, je to stylové a přirozené. Kéž bych i já někdy dokázala své oblečení takhle kombinovat a nosit...
Tak ať zázvor bacily brzy zahubí a můžeme se těšit na nové focení.
Andy

Anonymní řekl(a)...

Taky hlasuju pro klobouk, Adina Mandlová 21. století!

Anonymní řekl(a)...

Mě se strašně líbí ty šaty nalevo od červeného klobouku (ty černé, rozevláté). Nevíte někdo, v jakém článku bych je tu našla?

Channah řekl(a)...

Děkuju mnohokrát za přání, vzala jsem si je k srdci a už jsem (skoro) zdravá :)

Anonymní 22.1.: ty šaty jsou z článku zde: http://mezinebemazemi.blogspot.com/2011/07/pin-up-modelinou-v-sesti-snadnych.html

Anonymní řekl(a)...

Díky moc za odkaz. Ty šaty jsou fakt boží :D