29. 3. 2012

Žížalí vlny podruhé

Protože dostávám na své patentované "žížalí vlny" hodně dotazů, rozhodla jsem se vytvořit fotodokumentaci jednotlivých fází.

Návod na výrobu žížalích vln najdete ZDE.


A takto vlny vypadají 1) po prospané noci (nelekněte se, takhle vypadám ráno bez make-upu a na blbé fotce "z ruky") 2) čerstvě po rozmotání (a už s make-upem) 3) druhý den.

Krásně nafocené žížalí vlny najdete i v "námořnickém" příspěvku ZDE.


Žížalám zdar!



7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

můžu se zeptat, jaké konkrétní přípravky na vlasy používáš?
zkoušela jsem si totiž vlasy takto upravit asi před půl rokem a mě vlny prostě nedrží
Cathy

Anonymní řekl(a)...

Hani, parádní hříva. Já bych se chtěla zeptat, jakou kúru vlasům dopřáváš? Jednou jsi psala, že máš jemné vlasy... Máš vyzkoušenou nějakou vhodnou masku? Kondicionér? atp. Nebo máš nějaký domácí recept na péči o vlasy?
Mám jemné vlasy, podstatně kratší, mikádko... Děkuji za odpověď. Zbožňuju Tvoje proměny! Světlana

Heather ♥ řekl(a)...

Škoda, že by mi to nešlo :(

Channah řekl(a)...

Cathy + Světlana: mám dobrou zkušenost s přípravky Gliss Kur. Používám žlutý šampon, pak ten černý kelímek (balzám - je opravdu výborný) a nakonec nastříkám žlutým sprejem proti lámání. Nechám volně uschnout a na polovlhké vlasy dám pěnové tužidlo. Po téhle péči mi vlasy nelítají, neelektrizují a jakž takž drží :)

Anonymní řekl(a)...

Vypadá to jednoduše, ale vím stopro, že mi to zkroucené nevydrží déle než dvě hodiny. Teď jsem ale někde objevila, jak udělat vlny s žehličkou, tak to hned doma vyzkouším! Vkládám do toho naděje, jinak už fakt nevím...
Verunka

Anonymní řekl(a)...

Jak se ta žížala správně jmenuje? Hledala jsem to na netu a nenašla.Mám podobné vlasy jako Channah.Když se podívám na její hřívu,tak jako bych viděla svoji,akorát,že je mi o moře let více.Více jak 30 let používám šampon Susymil,po umytí spláchnu octovou vodou,pak snažím se co nejčastěji spláchnout kopřivovým odvarem a tak jednou za měsíc masku ze žloutku a olivového oleje.Vlasy nikdy nesuším fénem,ani jej nemám.Strašně ráda nechávám vlasy proschnout nerozčesané venku na čerstvém povětří.Několikrát jsem podlehla a zkoušela jiné šampony,nebo kondicionér,ale vždy se pokorně vrátila k Susy,octu a kopřivám.Jinak strašně moc doporučuji Hennu koupenou v Tunisu a u nás ve velkoobchodě s bylinami v Hodoníně.Kupovaná v DM a jinde se nedá srovnávat.

Channah řekl(a)...

Verunka: já zas nemůžu žehličku, lámou se mi po ní vlasy, i když má zázračný keramický nebo kdovíjaký povrch.

Anonymní: "Sponge Hair Styling Bun Maker Twist Tool" :D