2. 4. 2012

Jak se státi námořníkem - část II.

Slíbená druhá várka námořnických fotek!

Mimochodem, přijde vám taky ta kotva příliš fešácká na to, aby byla v reálu používaná?

Foto Petr Louženský - http://www.petrlouzensky.estranky.cz/ 







12 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Mně to tam připadá úplně vše příliš fešácké. Dokonce od minulé zmínky o racčincích nějaký na snímcích hledám, ale nenacházím. :-))
Adivey

Channah řekl(a)...

:D Racčince byly na molu, ale protože jsou bílé, splynuly s pozadím. Ale mohla bych najít nějakou fotku ve velkém rozlišení a zadat kvíz "kdo najde racčinec"!

Anonymní řekl(a)...

Jak to děláte, že ladíte úplně se vším? Minule s Prosekem, teď dokonce i s futry :-) Mějte se pěkně! P.

Jitta řekl(a)...

Ty boty! Ti ukradnu :)

Moc krásný to máš, sluší :)

Siena in Style řekl(a)...

tohle se mi moc libi!
http://sienastyle.blogspot.com/

Heather ♥ řekl(a)...

Dokonale chápu, že se nedaly vybrat fotky jen na jeden článek. Jsou prostě perfektní. A kotva je věru fešácká, ale Vám konkurovat nemůže.

Unknown řekl(a)...

No tak při této barevné kombinaci a ladění slintám. Moc se mi to líbí. Námořnický styl mám ráda.

Channah řekl(a)...

P.: :D Jednoduše, jsem chameleon. Před co mě postavíte, tak se vybarvím.

Jitta: Mám v nich zabudovaný čip, takže po ukradení bot na tebe naběhne vražedné komando.

Siena, Audrey, Binna: děkuju!

Anonymní řekl(a)...

všimla jsem si, že máš spoustu oblečení od Dorothy Perkins. nakupuješ přes oficiální stránky? vyplatí se ti to posílat ze zahraničí?
Ellis

Channah řekl(a)...

Nakupuji, dost často mají poštovné zdarma a různé slevy, tak se vyplatí jejich stránky sledovat.

Sabina řekl(a)...

Tenhle outfit se mi zatím líbí nejvíc (prohlížím si tvůj blog od nejnovějšího, dnes jsem na něj narazila) ;)

Anonymní řekl(a)...

Překrásné fotky i modelka, ale nemůžu pomoct - zajímalo by mě, jak jsi vstávala z pozic "sedím na molu nebo na břehu" aniž by něco nevhodného nevykouklo :). Ono i to usazování muselo být náročné, bála bych se, že si ty krásné botky zmáčím :).

Mirka