18. 8. 2012

Belgie I. - neplánované moře

"Nikdo na světě vám nemůže dát tolik, co já vám můžu slíbit!" Občas vás ale můžu přes všechny ty výmluvy, sliby a úplatky (doufám) příjemně překvapit a vytasit se s příspěvkem o týden dřív, než jsem vyhrožovala. Dojmů z Belgie jsem plná jako pytel blech - začnu ale ne úplně typicky příspěvkem mořským. Moře totiž původně nebylo vůbec v plánu a vlastně se tak nějak nachomýtlo při výletu do Brugg. Naprosto nevybavená jsem tedy vykasala kalhoty a chvíli se šťastně brodila vlnami, sbírala mušle a proháněla lenivé racky. Do Brugg jsem přijela s navlhlými nohavicemi a spoustou písku v botách, mořská odbočka však stála za to. Uvědomila jsem si, jak málo se ve svém každodenním životě můžu zahledět do dálky - pohled se brzy zarazí o nejbližší budovu, v lepším případě o stromy. Jaký je to pak požitek nerušeně zírat na vzdálený obzor, jen občas drze narušený drobnou loďkou. 

Než přispěji dalším belgickým příspěvkem, mizím se opět dovolenkovat - tentokrát tanečně. Užívejte léta!

Mořský úbor: kalhoty Amisu - sekáč, 145Kč; košile HM - sekáč, 110Kč; šála - sekáč, 60Kč; balerínky - sekáč, 160Kč; hůlky - belgická čínská restaurace, 0Kč.








3 komentáře:

Shraven řekl(a)...

Nádherné fotky! Zvlášť ta předposlední, jak hledíte do dálky, a ta s lodičkami. Já bych tak jela k moři... Někam na sever, kde nejsou obsypané pláže :)

Anonymní řekl(a)...

ta druhá fotka je divná

Channah řekl(a)...

Shraven: pláž v Oostende byla nekonečná, i když tam bylo lidí přehršel, nepůsobila přecpaným dojmem.

Anonymní: jen druhá? To mě mrzí.