23. 1. 2013

10 užitečných zpráv

Také se už tak těšíte na závěr tohoto týdne a chvíli, kdy hodíte svůj hlasovací lístek do urny? Já nesmírně - bohužel už ani tak ze vznešeného pocitu svobodné volby, ale spíš proto, že tohle předvolební šílenství skončí. Podle toho, jak sleduji rozvířené vášně, mám pocit, že si nevybíráme prezidenta, ale milence. Místo rozumných argumentů pro a proti létá vzduchem bahno a vyškrabují se podpásové argumenty. Naopak podporovatelé škodí svým kandidátům tím, jak je hystericky adorují - na FB na mě dnes vypadla fotka nahé modelky s Karlem namalovaným na levém ňadru. Vypadal dost rozpačitě. 

Naopak mi udělal radost FB status Erika Taberyho: "Nečekal bych, že mě někdy potěší banální tisk. zpráva: Hledá se pivní znalec. Konečně někdo nehledá zrádce národa." Namísto malování kohokoli kamkoli jsem se rozhodla přinést vám podobné užitečné zprávy - a hned deset:

1) V jazyce Inuitů neexistuje slovo pro "včera".
2) Tygři nemají jen pruhovanou srst, ale i kůži.
3) Hudba má na náš mozek podobný účinek jako sex.
4) Bez potravinářského barviva by Coca Cola byla zelená.  
5) V lidském těle je dost železa na výrobu jednoho hřebíku.
6) Na jednoho člověka připadá na planetě 200 milionů hmyzu.
7) Průměrný obyvatel planety je osmadvacetiletý Číňan vlastnící mobil, ale ne bankovní účet.
8) Součet všech čísel na ruletě je 666.
9) Filematologie je věda o líbání.
10) Klokani skáčou, protože nedokážou pohybovat zadníma nohama střídavě. 


zdroj: https://www.facebook.com/uselessfacts 

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Upřímně řečeno, zcela s tebou souhlasím. Až mě překvapilo, kolik lidí a mých známých se dokáže téměř zfanatizovat pro svého prezidentského favorita. Každopádně cítím agresivní atmosféru kolem voleb a také se těším, až bude po všem.

Aurora,
www.modnidenik.blogspot.cz

Nikol řekl(a)...

Přesně tak! Taky se na to těším, už mě to věčný dohadování a handrkování nebaví ani trochu.
Myslím, že tvých 10 zpráv bylo užitečnějších než všechno, co jsem se za poslední týden dočetla o kandidátech ;)

Bára řekl(a)...

To je tak příjemný článek v tom předvolebním šílenství :-) Díky za něj.
Mě nepřestává udivovat, z kolika lidí jsou najednou zanícení politologové, kteří mají naprosto "dokonalý" přehled a samozřejmě "neprůstřelné" argumenty :-) Minimálně ten FB jich je teď plný :-)

Bru-net řekl(a)...

Těch 10 zajímavostí si s dovolením pujčuji :)

Anonymní řekl(a)...

Krásné pohlazení po duši po všech těch hysterických článcích o politice

Arwen řekl(a)...

Jé, to mě fakt pobavilo :)
Škoda, že cola není zelená! Voleb mám po krk, ale už fakt...

Anonymní řekl(a)...

neblbněte, už tu probíhaly o dost špinavější a výrazně nudnější kampaně. naopak jsem ráda, že se Češi ještě dokáží nadchnout... nebo aspoň trochu probudit z obvyklé šedi, nezájmu a letargie.

přeju všem šťastnou ruku pri volbě nového repre-mana :-).

Katka

Mgr. Kamila Paradová řekl(a)...

A má klokan, rozuměj samec klokana, kapsu??
Ha? :-)