5. 9. 2013

Krajinské Korzo

Máme tu v Budějicích jednu ulici... Krajinská se jmenuje a ač je nejfrekventovanější ulicí vedoucí k hlavnímu náměstí, po většinu roku je na ni neveselý pohled: z velké části politá popraskaným asfaltem, chodníky v jinak krásném podloubí zacpané stojany s vietnamskými hábky, což chodce pudí na silnici - kde ale celkem často projíždějí vozidla... Zkrátka Krajinská ulice je místo neutěšené a chodcům ne zcela přívětivě nakloněné. O víkendu se zde však odehrál malý zázrak zvaný Krajinské korzo - Prostor pro všechny o.s. a Free Production ve spolupráci s městem a sdružením CBArchitektura proměnili ulici k nepoznání. Místo asfaltu travní koberec, stromy, sochy Michala Trpáka a namísto pár otrávených kolemjdoucích ulici zaplnily rodiny s dětmi a skupinky lidí, všichni nalákáni nepřetržitým programem: artisty, divadelníky, tanečníky a hudebníky - za sebe musím nejvíc vyzdvihnout mé milované Swing Trio Avalon a manžele Fojtů (díky nim naprosto jasně vím, že se musím naučit Lindy Hop!). Díky moc všem, kdo se na akci podíleli a za ten zážitek, že Krajinská ulice může být krásná a živá. 





(pouzdrové šaty Orsay a sako Topshop jsem si vzala až odpoledne - dopolední verzi, světlé hedvábné šaty, jsem si polila červeným vínem...)

12 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Škoda že jsem byla pryč a korzo neviděla, vypadá to moc zajímavě a snad to nebylo naposled. Dnes jsem tě mimochodem ve městě potkala a moc ti to slušelo, měla jsi nějaké černé šaty a zelené sako. jen jsi vypadala nějak bledá a smutná, ráda bych se samozřejmně pletla. Lucka :-)

Anonymní řekl(a)...

Tenhle ohoz ti moc sedí :) Žádné hraní na starší, máš šmrnc, prostě super!
Morgyš

Adivey řekl(a)...

Akce vypadá zajímavě :)
A tyhle šaty z Orsay mám taky. Uplatnila jsem na ně dárkovou poukázku, co mi poslali k narozeninám, takže mě stály jen 80 Kč a zatraceně se to vyplatilo. Jsou to mé šťastné šaty. Všechny pracovní pohovory v nich absolvované dopadly úspěšně, zatímco v jiných šatech to byly jen neúspěchy. Určitě za to můžou ty šaty! :))

Anonymní řekl(a)...

Dopolední šaty sis polila vínem ?! Líbíš se mi čím dál víc :-)Nechystáš zase nějaké focení v plavkách? Pavel

Channah řekl(a)...

Lucka: také doufám, že korzo nebylo naposledy...

Morgyš: ó děkuji

Adivey: no jednoznačně!!!

Pavel: není na plavky už poněkud zima? :)

Jana Šindlerová řekl(a)...

Světlé hedvábné šaty polité červeným vínem - to zní jako úplná katastrofa.

Anonymní řekl(a)...

lindy hop se pokud vím učí v kredanci v riegrovce... ale to předpokládám víš :)
http://www.kredance.cz/

znám tě z módního pekla a nějak mi uniklo, že jsi taky z budějc, takže odteď si tě budu líp hlídat ;)
M.

Channah řekl(a)...

Laura: katastrofa ani ne, spíš vtipná historka - kamarád, se kterým jsem to víno pila (k obědu), docela koukal, když jsem ze sebe šaty v mžiku strhla a hodila je do umyvadla odmočit :)) Naštěstí je gay, takže mi jen pochválil pěkné prádlo :D A šaty díky mé včasné akci také přežily...

M.: Jo jo, o Kredanci vím, jen je nutné se do kurzu Lindy Hop hlásit jako taneční pár, což teď jako single nejsem :) Aj aj, hlídání, budu se teď v ČB ohlížet podezřívavě přes rameno...

Anonymní řekl(a)...

Madam Vy jste single?! Mohu být tak smělý a pozvat Vás, chtěl jsem říci na kávu, ale po přečtení Vaší historky jednoznačně na víno? Tomáš

Anonymní řekl(a)...

Již jsem našel v profilu Vaši e-mailovou adresu, tak Vám tu nebudu z blogu dělat seznamku a píši mail. T

Víťa řekl(a)...

Can't Top the Lindy Hop! :)

cbarchitektura@gmail.com řekl(a)...

Dekujeme za pochvalu :) CBA