15. 9. 2013

Proč mám ráda podzim (a barety)

... doslova vztato vlastně ještě pod-podzim, v našich končinách zvaný babí léto. Důvodů je hned několik:

- barvy a vůně
- čaj se zázvorem (v létě je na něj přeci jen horko)
- nové taneční kurzy
- i nejhorkokrevnější mohou nosit punčochy ;)
- barety!

A propos barety: už jsem tu psala, že je vášnivě ráda nosím? Asi stokrát, že? :) A podzim je pro nošení baretů naprosto ideální - baret zabrání rozfoukání vlasů, i když jsou rozpuštěné, vítr ho neodfoukne tak snadno jako klobouk, baret není tak teplý jako čepice a hlavně: barety jsou chic!

Tip pro nošení - noste ho vždy na stranu, případně stažený dozadu... Nic nevypadá hůř než baret rovně   "napařený" ve stylu Miss Vidlákov.

Ohoz: pletené šaty Only; baret, kabelka a punčochy e-bay; boty Topshop, kabát Mango, pásek noname ze sekáče
Lokace: šedá zeď u sousedů - tímto se omlouvám, že jim tam pořád lezeme, ale když ona je ta zeď na focení barevného oblečení nepřekonatelná :)
Foto: Manuela







19 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Možná jsou to ty pletené šatky, ale nic bych za to nedala, že jste těhotná, Channah :-)

Adivey řekl(a)...

Při pohledu na Vaše nohy se mi vybavila věta, kterou mi stále opakuje můj táta v souvislosti s mýma nohama: "Nerajtuj na těch párátkách tolik, nebo se ti zlomí!" :D Tak pozor hlavně na těch nových tanečních kurzech. :)

Veronika řekl(a)...

Krásné šaty i baret. A ty nožky - něco úžasného. :)

Unknown řekl(a)...

To je bomba... Potkat takhle parádně sladěnou ženskou na ulici, tak se za ní otočím, a to možná i dvakrát :)) A ty boty... <3

Katie řekl(a)...

Barety nosím taky ráda. A mimochodem, zjistila jsem, že když mám baret na stranu, tak se na mě spousta lidí usmívá. A to docela potěší.:-)

Lucie řekl(a)...

Barety mám taky hrozně ráda, mám ráda hlavu v teple a jako (taky) zvlněná dlouhovláska jeho schopnost neuplácavat vlasy opravdu umím ocenit.

Jana řekl(a)...

Tuhle barevnou kombinaci vážně můžu!
K baretu - potkali jsme se v Brně s jedním uživatelem z Módního pekla (oba máme svou fotku jako ikonku). Psala jsem mu pak, jestli to byl opravdu on. Byl. A prý zvažoval, že se z té lavičky zvedne a půjde mě pochválit, že mám dobře nasazený baret :D

Deliev řekl(a)...

Tahle kombinace oblečení je naprosto úžasná :) Asi to bude můj nejoblíbenější outfit na Vašem blogu. A ty barvičky jsou taky parádní ;)
Já bych strašně moc chtěla barety nosit, ale do teď jsem nepřišla na to, jak je na hlavu vlastně nasadit. Vžycky to vypadá nějak divně nebo mi kloužou dolů. Článek s návodem jak nosit barety by se mi líbil.

Anonymní řekl(a)...

Přimlouvám se za článek o tom, jak nosit barety!
Strašně se mi líbí ta kombinace žluté a tyrkysové :o)
Vendula

Channah řekl(a)...

Moc všem děkuji!

Anonymní: to břicho nebude potomek, spíš pizza, kterou jsem snědla celou na posezení ;)

Adivey: :D slibuji, že si dám pozor

Veronika, Veronika Otakarovna: díky, ženy!

Katie, Lucie, Jana, Deliev, Vendula: baretů není nikdy dost - děkuji za tip, článek o baretech není špatný nápad...

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Channah! Moc Ti to sluší, obzvlášť ten úsměv :-D

Anonymní řekl(a)...

Tak toto je snad nejlepší model, který jsem na vás viděla! Občas jsem z vás trochu rozpačitá, ale toto je nádhera dechberoucí :-)

Anonymní řekl(a)...

Zatím nejlepší ohoz,ve kterém jste se tady ukázala.:-) Myslím si,že baret sluší jen mladým ženám.Starší žena v něm vypadá ještě ještě starší než je.Byť mi bude 62 let,tak se taky honosím krásnou hřívou a dělá mě mladší.Ovšem když na ni posadím baret,tak fakt stařenka.Přitom před 30 lety jsem jej taky nosila.Takže si baretu dívky užívejte.:-)

Anonymní řekl(a)...

Vesele, hrave, smrncovni, inspirativni. Krasne dny!!!! V.

Stania řekl(a)...

Krásné..ostatně jako vždy.
Začínám vážně uvažovat o baretu...

Anonymní řekl(a)...

Fascinuje mne sladění barev. Dva odstíny modré, k tomu žlutá. Asi- no určitě bych to sama nevymyslela. Skvělá inspirace. Někde ve skříni mám podobné krátké pletené modré šaty - že bych je ještě vytáhla? Jen tak dotaz na detail - k téhle délce to nejsou punčochy, ale punčocháče, nebo se pletu?
Libuše

Channah řekl(a)...

Moc děkuji! Baretům zdar! :)

Libuše: punčochy - teď už si přesně nepamatuji, které jsme měla, ale mám několik opravdu dlouhých právě pod kratší sukně/šaty. Zkrátím i podvazky na minimum a ani kratší sukně není problém...

Anonymní řekl(a)...

prosim prozradite, kde jste koupila ten krasny baret?:) Snazim se marne nejaky podobny sehnat..

Anonymní řekl(a)...

odkud je tento nevím, ale pěkné barety jsou k sehnání například zde http://www.klobouky-barety.cz/Damske-barety-c2_0_1.htm a pak jsem viděla na Václaváku v obchodu Tonak, mají tam takové úplně obyč ale zato v mnoha barvách... Pěkný článek, rovněž dávám přednost baretům před čepicema, vždycky si koupím baret a k němu rukavičky ve stejné barvě, abych "ladila"