19. 9. 2013

Tip sem, tip tam

Dnes nečekejte nic převratného, jen si tak piju čaj se zázvorem, poslouchám Ninu Simone, do toho koukám na fotky Geofa Kerna... tak proč se s vámi nepodělit.


Nina Simone, majitelka jednoho z největších hlasů nejen jazzu, ale snad všech dob - i kdybyste ji neznali jménem, možná vás trkne její interpretace amerického tradicionálu Sinnerman (oblíbená to skladba nejednoho filmového režiséra):



Další srdcovka - Feeling Good:




A teď ty slíbené fotky - Geof Kern je známý jako vynikající reklamní fotograf, ale já mám nejradši černobílé fotky - strohé, zároveň ale s nábojem (a někdy hravou absurditou):





http://www.geofkern.com



Zajisté tu k úplnosti chybí ještě nějaký literární tip: povídky pro mě donedávna neznámého irského autora  Williama Trevora "Andělé v Ritzu". Několik vhledů do lidské duše podaných zcela prostě bez zbytečného patosu, přesto v podobě formálně dokonalých a jazykově vycizelovaných krátkých povídek. Vřele doporučuji.



A ještě jeden můj portrét od mé milované Veroniky Balcarové (fotila ona, za černobílou úpravu jsem zodpovědná já, ale prý mi ruce neurazí)... a jdu spát, dobrou noc!

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Ninu Simone mám taky moc ráda. A to počasí se čaj se zázvorem dokonale hodí, jak jsem o tom četla hned jsem taky dostala chuť.

Stania řekl(a)...

Moc hezké,zvláště fotky,to můžu.Trevora mám skoro celého přečteného-krásná literatura,takové k poplakání,zamyšlení...

Channah řekl(a)...

V chladnějším počasí se u mě rozvíjí chuť na zázvor přímo neodolatelná...

Stania: musím si od něj sehnat další povídky, v pondělí vyrazím do knihovny pro další várku!