1. 5. 2014

6 tipů k dosažení duševní vyrovnanosti

Než začnete praktikovat toto cvičení k dosažení duševní harmonie, oblečte si vhodný cvičební úbor - nejlépe barevné šaty; brož s jakýmkoli zvířetem znamená body navíc. A jdeme na to!

1) Čtěte hodnotnou literaturu. I kdyby to měl být sešit s francouzštinou, psaný odshora dolů jako japonština.


2) Příliš se netrapte tím, zda máte upravené vlasy či make-up. Jste krásná i pod břečťanem.


3) Představujte si, že jste vzducholoď. Před odletem i po přistání. Je to velmi povznášející.


4) Odcházejte. Abyste mohli přicházet.


 5) Tvařte se přirozeně. Za všech okolností.


6) Houpání uklidňuje. Na houpačce, v síti, v něčí náruči. Nemáte-li k dispozici dříve uvedené, stačí i houpací medvěd.


Speciální tip navíc: po provedení celého cvičení se můžete zkusit i vážně vyfotit. Stejně vám to už nikdo nebude věřit.

Foto: Stáňa Jírovcová
Šaty Asos, brož ebay, pásek vlastní výroba.


7 komentářů:

Katie řekl(a)...

Skvělý článek.:-D

Setja-Nerthe řekl(a)...

Nemohu přijít na to, kde je ta zeď s břečťanem... a strašně mě to deptá :D
Fotky jsou samozřejmě skvělé ^^ Přemýšlím, zda také nezkusit podobné cvičení :)

Channah řekl(a)...

Děkuji :) Břečťan je v ulici Mlýnské (vedle Panské)

Konvička Čajová řekl(a)...

Báječně osvěžující post, teď ani nemusím to cvičení provádět;) Úplně stačilo pokochat se obrázky a textem.

Anonymní řekl(a)...

Opravdu, báječně osvěžující a hlavně povzbuzující! Zrovna mám depečku z nevítané byť očekávané návštěvy, dokonce mě návštěva úplně rozhodila. Takže pro napravení nálady si jdu místo domácích kalhot a trička obléct šaty na ven a klidně v nich budu uklízet. A taky si jdu upravit vlasy a namalovat se. To mi spraví náladu :o) Díky Channah!

Anonymní řekl(a)...

Ještě musím, Channah, dodat, že je to dnes už poněkolikáté, co mi tvůj post s vtipnými fotografiemi a komentáři zvedl náladu :o)
Venda

Channah řekl(a)...

Jej, to mám radost, děkuji :)